Gdzie na spacer, Łapą pisane, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Spacer nad Bugiem

Warszawskie okolice pełne są niespodzianek :) mnogość pięknych okolic, oraz wyludnionych miejsc jest zaskakująca. W weekend trafiliśmy w cudowne miejsce nad Bugiem: Dojazd: → z centrum Warszawy należy kierować się na Marki lub trasę toruńską → następnie należy wjechać na obwodnicę Marek → z obwodnicy zjazd na drogę E67/S8 → na pierwszym rondzie skręcamy w lewo… Read More Spacer nad Bugiem

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Dziecko, Góry, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Wielki Stożek – Góra dla 3latki

Najdoskonalszy wypoczynek dla mnie jest w górach. O ile lubię leniwie spędzać czas na Mazurach, spacerować wzdłuż morskiego brzegu, to jednak góry zajmują szczególne miejsce w moim sercu. Jak już doczekam emerytury to zamieszkam daleko od ludzi i dojeżdżać sobie będę swoją dyskoteką ;) Jak się okazuje z 3letnim Chomiczkiem wyprawy są nieco większym wyzwaniem,… Read More Wielki Stożek – Góra dla 3latki

podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Polska na Majówkę – gdzie wyjechać z psem i dzieckiem

Wrocław Przepiękne miasto zarówno na spacery, jak i do zwiedzania. Dla każdego znajdzie się coś interesującego :) Ja ogromnie polecam Afrykarium [LINK] oraz Hydropolis [LINK]. Miejsca te doskonale się nadają dla dzieci i dorosłych w każdym wieku. Spacerowo miasto można zwiedzać szukając krasnali, z których Wrocław słynie – mapę znajdziecie TUTAJ. Beskid Region po którym można swobodnie… Read More Polska na Majówkę – gdzie wyjechać z psem i dzieckiem

#ChomikOdkrywca, Dziecko, Gdzie na spacer, Pieskie życie, psolubne miejsca, Warszawa, wędrówki

Las i woda – doskonałe miejsce na spacer z psem i dzieckiem

W ten weekend trafiliśmy w przepiękną okolicę idealną na spacer z psem i dzieckiem oraz na trening biegowy czy wycieczkę rowerową. Dłuższy czas jeździliśmy tamtymi okolicami do Chomiczkowego żłobka, a dopiero w ten weekend wpadliśmy na to, żeby skręcić z drogi głównej i zobaczyć co też ciekawego do zaoferowania ma okolica. Nie rozczarowaliśmy się, miejsce… Read More Las i woda – doskonałe miejsce na spacer z psem i dzieckiem

#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, Dziecko, podróże, wędrówki, Wrocław

Hydropolis – nauka o wodzie

Weekend we Wrocławiu był pełen wrażeń. Poza Afrykarium we wrocławskim Zoo odwiedziłyśmy także Hydropolis – miejsce, w którym dowiesz się wszystkiego o wodzie. Niestety ze względu na zimę jaka nas przywitała, nie mogłyśmy zobaczyć drukarki wodnej. W zamian za to na wejściu przywitał nas robot Pepper, wyposażony w zestaw kamer i głośników, czujniki zbliżeniowe i… Read More Hydropolis – nauka o wodzie

#zlamatkatrip, Fotografia, Gdzie na spacer, Góry, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach, Zwierzaki

Beskid z psem: Salmopol – Skrzyczne

1.10 w wybornym pso-ludzkim towarzystwie wybraliśmy się z Fadzioszkiem na spacer w Beskid Śląski. Uwielbiam takie wypady :) cały dzień chodzenia po górkach a na zakończenie porządny obiad w drewnianym budynku przy Białym Krzyżu (zdecydowanie polecam, jest smacznie, dużo i nie zabija ceną), ale po kolei: Startowałyśmy z przełęczy Salmopolskiej (934 m n.p.m.), a dokładnie… Read More Beskid z psem: Salmopol – Skrzyczne

Polanica i Szczeliniec – wakacje z psem

W tym roku wakacje mieliśmy dość krótkie, bo troszkę nam się urlop przesunął. Udało nam się jednak ruszyć w naszą piękną Polskę i tym razem destynacją były Góry Stołowe! Uwielbiam mieć pod górkę, z mlekiem mamy chyba wyssałam to zamiłowanie do gór. Mama ma niestety już nie to zdrowie na takie spacery, mimo to nadal… Read More Polanica i Szczeliniec – wakacje z psem

Dziecko, Najnowszy wpis, spotkanie bloggerów, wędrówki, Zabawa

Farma iluzji oczami dwulatka

Są takie miejsca gdzie wszyscy przez chwilę jesteśmy dziećmi. Farma iluzji potrafi zaskoczyć swoich gości wymyślnymi atrakcjami, to miejsce, które łączy naukę z zabawą i robi to bardzo dobrze! Flagową atrakcją jest latająca chata tajemnic, w której woda płynie do góry a błędnik szaleje (przynajmniej w moim przypadku). Nasz Chomiczek nic sobie nie robiła z… Read More Farma iluzji oczami dwulatka