Gdzie na spacer, Łapą pisane, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Spacer nad Bugiem

Warszawskie okolice pełne są niespodzianek :) mnogość pięknych okolic, oraz wyludnionych miejsc jest zaskakująca. W weekend trafiliśmy w cudowne miejsce nad Bugiem: Dojazd: → z centrum Warszawy należy kierować się na Marki lub trasę toruńską → następnie należy wjechać na obwodnicę Marek → z obwodnicy zjazd na drogę E67/S8 → na pierwszym rondzie skręcamy w lewo… Read More Spacer nad Bugiem

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Dziecko, Góry, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Wielki Stożek – Góra dla 3latki

Najdoskonalszy wypoczynek dla mnie jest w górach. O ile lubię leniwie spędzać czas na Mazurach, spacerować wzdłuż morskiego brzegu, to jednak góry zajmują szczególne miejsce w moim sercu. Jak już doczekam emerytury to zamieszkam daleko od ludzi i dojeżdżać sobie będę swoją dyskoteką ;) Jak się okazuje z 3letnim Chomiczkiem wyprawy są nieco większym wyzwaniem,… Read More Wielki Stożek – Góra dla 3latki

podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Polska na Majówkę – gdzie wyjechać z psem i dzieckiem

Wrocław Przepiękne miasto zarówno na spacery, jak i do zwiedzania. Dla każdego znajdzie się coś interesującego :) Ja ogromnie polecam Afrykarium [LINK] oraz Hydropolis [LINK]. Miejsca te doskonale się nadają dla dzieci i dorosłych w każdym wieku. Spacerowo miasto można zwiedzać szukając krasnali, z których Wrocław słynie – mapę znajdziecie TUTAJ. Beskid Region po którym można swobodnie… Read More Polska na Majówkę – gdzie wyjechać z psem i dzieckiem

#ChomikOdkrywca, Dziecko, Gdzie na spacer, Pieskie życie, psolubne miejsca, Warszawa, wędrówki

Las i woda – doskonałe miejsce na spacer z psem i dzieckiem

W ten weekend trafiliśmy w przepiękną okolicę idealną na spacer z psem i dzieckiem oraz na trening biegowy czy wycieczkę rowerową. Dłuższy czas jeździliśmy tamtymi okolicami do Chomiczkowego żłobka, a dopiero w ten weekend wpadliśmy na to, żeby skręcić z drogi głównej i zobaczyć co też ciekawego do zaoferowania ma okolica. Nie rozczarowaliśmy się, miejsce… Read More Las i woda – doskonałe miejsce na spacer z psem i dzieckiem

#zlamatkatrip, Fotografia, Gdzie na spacer, Góry, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach, Zwierzaki

Beskid z psem: Salmopol – Skrzyczne

1.10 w wybornym pso-ludzkim towarzystwie wybraliśmy się z Fadzioszkiem na spacer w Beskid Śląski. Uwielbiam takie wypady :) cały dzień chodzenia po górkach a na zakończenie porządny obiad w drewnianym budynku przy Białym Krzyżu (zdecydowanie polecam, jest smacznie, dużo i nie zabija ceną), ale po kolei: Startowałyśmy z przełęczy Salmopolskiej (934 m n.p.m.), a dokładnie… Read More Beskid z psem: Salmopol – Skrzyczne

Fotografia, psolubne miejsca, z psem w górach, Zwierzaki

Błędne skały

Zwiedzając Góry Stołowe nie można pominąć tego punktu na mapie. Labirynt Błędnych Skał Jest to obszar ścisłej ochrony, ma powierzchnię 22 ha i znajduje się na wysokości 853 m.n.p.m. Skały znajdujące się na jego terenie osiągają nawet 11 m wysokości! Wiele skał ma własne nazwy np.: „Skalne Siodło”, „Kurza Stopka”, „Labirynt”, „Tunel”, „Wielka Sala”. Jak… Read More Błędne skały

Polanica i Szczeliniec – wakacje z psem

W tym roku wakacje mieliśmy dość krótkie, bo troszkę nam się urlop przesunął. Udało nam się jednak ruszyć w naszą piękną Polskę i tym razem destynacją były Góry Stołowe! Uwielbiam mieć pod górkę, z mlekiem mamy chyba wyssałam to zamiłowanie do gór. Mama ma niestety już nie to zdrowie na takie spacery, mimo to nadal… Read More Polanica i Szczeliniec – wakacje z psem

#stadowpodrozy, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Psiarsko opanowaliśmy Kazimierz!

Doskonałe miejsce na całodniowy wypad z rodziną oraz przyjaciółmi. Przepiękne niewielkie miasteczko, które pokochało wielu. Miasteczko to było doskonałym planem zdjęciowym dla polskich reżyserów: serial „Podróż za jeden uśmiech” czy film „Dybuk”. Całkiem sporą ekipą pojechaliśmy na calutki dzień by pospacerować wzdłuż Wisły i dotlenić się troszkę. Mało tego! Nie byłem jedynym psiakiem, bo razem ze… Read More Psiarsko opanowaliśmy Kazimierz!

#stadowpodrozy, #zlamatkatrip, artykuły, Dziecko, Fotografia, Gdzie na spacer, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, Śląsk, wędrówki

Gdzie z psem spędzić weekend na Śląsku

Śląsk nie tylko węglem stoi. Jak się okazuje, Górny Śląsk to ogrom zieleni i pięknych lokacji. Kilka z nich odwiedziłam razem z Chomiczkiem i Fadziochem podczas urlopu macierzyńskiego w ramach #zlamatkatrip, a teraz zabieram was na podróż w te urokliwe miejsca – zapnijcie pasy! Zamiast siedzieć w domu i wróżyć z dziecięcych pieluch niczym z fusów,… Read More Gdzie z psem spędzić weekend na Śląsku