#ChomikOdkrywca – początek przygód

Coś mi się wydaje, że właśnie zaczął się nowy etap w naszym życiu. Nastał czas na który tak długo czekałam! Ciekawość świata bierze górę nad Chomiczkiem, a ja mogę jej pokazywać niesamowite miejsca i opowiadać historie :) Pierwszą podróż pociągiem młoda odbyła do Poznania – to były 4 godziny zachwytów, skakania po przedziale (w tym […]

Deszczowe Portofino

Słoneczna Italia… no jakby to powiedzieć, ja znam wersję deszczową. Nie oznacza to jednak, że mokre Włochy są gorszą opcją. Co prawda gdybym pojechała na wypoczynek to pewnie nie byłabym zachwycona, ale skoro to była delegacja to mogłam przymknąć oko na szaroburą aurę z przebłyskami słońca. Jedyne czego żałuję, to tak małej ilości czasu na […]

Beskid z psem: Salmopol – Skrzyczne

1.10 w wybornym pso-ludzkim towarzystwie wybraliśmy się z Fadzioszkiem na spacer w Beskid Śląski. Uwielbiam takie wypady :) cały dzień chodzenia po górkach a na zakończenie porządny obiad w drewnianym budynku przy Białym Krzyżu (zdecydowanie polecam, jest smacznie, dużo i nie zabija ceną), ale po kolei: Startowałyśmy z przełęczy Salmopolskiej (934 m n.p.m.), a dokładnie […]

Górski ekwipunek dla psiarza

Uwielbiam górskie wycieczki <3 Zawsze pamiętam, że niezależnie czy wybieram się w góry wysokie, czy te niższe to pamiętam, że potrafią być nieprzewidywalne. Nawet najmniejsza kontuzja potrafi uniemożliwić powrót do domu, dlatego mam swoją checklistę, którą się z Wami chcę podzielić ;) Dla człowieka: Wygodne buty z twardą podeszwą – buty powinny być wcześniej rozchodzone, […]

Polanica i Szczeliniec – wakacje z psem

W tym roku wakacje mieliśmy dość krótkie, bo troszkę nam się urlop przesunął. Udało nam się jednak ruszyć w naszą piękną Polskę i tym razem destynacją były Góry Stołowe! Uwielbiam mieć pod górkę, z mlekiem mamy chyba wyssałam to zamiłowanie do gór. Mama ma niestety już nie to zdrowie na takie spacery, mimo to nadal […]

Psiarsko opanowaliśmy Kazimierz!

Doskonałe miejsce na całodniowy wypad z rodziną oraz przyjaciółmi. Przepiękne niewielkie miasteczko, które pokochało wielu. Miasteczko to było doskonałym planem zdjęciowym dla polskich reżyserów: serial „Podróż za jeden uśmiech” czy film „Dybuk”. Całkiem sporą ekipą pojechaliśmy na calutki dzień by pospacerować wzdłuż Wisły i dotlenić się troszkę. Mało tego! Nie byłem jedynym psiakiem, bo razem ze […]

Gdzie z psem spędzić weekend na Śląsku

Śląsk nie tylko węglem stoi. Jak się okazuje, Górny Śląsk to ogrom zieleni i pięknych lokacji. Kilka z nich odwiedziłam razem z Chomiczkiem i Fadziochem podczas urlopu macierzyńskiego w ramach #zlamatkatrip, a teraz zabieram was na podróż w te urokliwe miejsca – zapnijcie pasy! Zamiast siedzieć w domu i wróżyć z dziecięcych pieluch niczym z fusów, […]

Pocztówki z wakacji

Relacje z miejsc odwiedzonych podczas tegorocznych wakacji możecie przeczytać TUTAJ, dziś natomiast chcę Wam pokazać kilka kadrów z analoga – pani wzięła ze sobą na urlop aparat, a jakże, ale miał wyładowany akumulator a ładowarka została w domu :). Zdjęcia robione starym aparatem z manualnym obiektywem, a do tego klisze były mocno przeterminowane – to dlatego […]

#stadowpodrozy – zobacz jak piękna jest Polska!

Nasze wakacje zaczęliśmy od Podlasia – pełną relację znajdziecie TUTAJ. Wykręciliśmy ponad 2700 km! Nasza Mała Psia Wędrówka doskonale sobie radziła zarówno w trasie jak i w nowych miejscach :) Człowieki wierzą, takich że nawet jeśli Mała nie będzie pamiętać takich wojaży to gdzieś głęboko ich wspomnienie pozostanie – oby udało się im zaszczepić w […]