#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Góry, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, Słowacja, wędrówki, z psem w górach

Niskie Tatry z dzieckiem – Rakytov

Podobno nie ma złej pogody na wyjście w góry, są tylko złe ubrania. Z taką myślą ruszyliśmy naszego pierwszego dnia na podbój jednego ze słowackich szczytów Niskich Tatr. Chcieliśmy wejść na Rakytov z naszym psem i dzieckiem. Ze względu na fakt, że Chomiczek ma dopiero nieco ponad trzy lata, postanowiliśmy podjechać najdalej jak się będzie… Read More Niskie Tatry z dzieckiem – Rakytov

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Austria, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca

Z psem po Wiedniu

W tym roku urlop mieliśmy bardzo intensywny, niby tylko 2 tygodnie ale w nogach mamy masę wydeptanych kilometrów, kilka historycznych lokalizacji, zdobyte górskie szczyty, spotkania ze zwierzętami i picie wody z górskich strumyków ;) Ale po kolei.  Dzięki uprzejmości AO Hostels nasze wakacje zaczęły się od weekendu w Wiedniu. Samo zbieranie informacji o tym mieście… Read More Z psem po Wiedniu

#ChomikOdkrywca, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, Warszawa

Zegrze – wakacje w mieście

Część z Was już kupuje wyposażenie plecaków szkolnych, za chwile będziemy na półmetku sierpnia, ale ale… wakacje jeszcze pełną gębą, pogoda w tym roku dopisała wybitnie! Właśnie dlatego my bywamy w te upalne dni nad wodą. Wakacje w mieście, a raczej trochę poza miastem, bo nad Zegrzem. Gdzie jest pusto nawet w szczycie sezonu? W… Read More Zegrze – wakacje w mieście

#ChomikOdkrywca, Gdzie na spacer, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Romantyczna Arkadia

Jest takie miejsce, które w deszczu zyskuje na tajemniczości, drzewa nasycone są zielenią, a krople wody łaskoczą w Chomiczkowe stópki :) Park Romantyczny Arkadia to niesamowite i naprawdę magiczne miejsce. Nam było dane spacerować po parku w dość intensywnym deszczu, co jakoś nie przeszkadzało nam w ochach i achach! Jak dojechać? Z Wawy dojazd samochodem… Read More Romantyczna Arkadia

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Górki Radzymińskie

Odkrywamy Mazowieckie, a dokładniej zwiedzamy miejscówki po sąsiedzku. A jak to robimy? Otwieramy mapy google i szukamy zielonych połaci terenu. Tym sposobem trafiliśmy na lokalizację o nazwie Górki Radzymińskie. Jak dojechać Najwygodniej i najszybciej (gdy nie ma korków) jest ruszyć trasą S8 w kierunku Radzymina. Następnie za miejscowością Ciemne należy zjechać na Radzymin (przez który… Read More Górki Radzymińskie

Gdzie na spacer, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Spacer nad Bugiem

Warszawskie okolice pełne są niespodzianek :) mnogość pięknych okolic, oraz wyludnionych miejsc jest zaskakująca. W weekend trafiliśmy w cudowne miejsce nad Bugiem: Dojazd: → z centrum Warszawy należy kierować się na Marki lub trasę toruńską → następnie należy wjechać na obwodnicę Marek → z obwodnicy zjazd na drogę E67/S8 → na pierwszym rondzie skręcamy w lewo… Read More Spacer nad Bugiem

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Dziecko, Góry, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Wielki Stożek – Góra dla 3latki

Najdoskonalszy wypoczynek dla mnie jest w górach. O ile lubię leniwie spędzać czas na Mazurach, spacerować wzdłuż morskiego brzegu, to jednak góry zajmują szczególne miejsce w moim sercu. Jak już doczekam emerytury to zamieszkam daleko od ludzi i dojeżdżać sobie będę swoją dyskoteką ;) Jak się okazuje z 3letnim Chomiczkiem wyprawy są nieco większym wyzwaniem,… Read More Wielki Stożek – Góra dla 3latki

podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Polska na Majówkę – gdzie wyjechać z psem i dzieckiem

Wrocław Przepiękne miasto zarówno na spacery, jak i do zwiedzania. Dla każdego znajdzie się coś interesującego :) Ja ogromnie polecam Afrykarium [LINK] oraz Hydropolis [LINK]. Miejsca te doskonale się nadają dla dzieci i dorosłych w każdym wieku. Spacerowo miasto można zwiedzać szukając krasnali, z których Wrocław słynie – mapę znajdziecie TUTAJ. Beskid Region po którym można swobodnie… Read More Polska na Majówkę – gdzie wyjechać z psem i dzieckiem

#ChomikOdkrywca, podróże

Leśni sąsiedzi

Wcale nie trzeba daleko jeździć, żeby dokonywać odkryć. Z dzielnym 3letnim Chomiczkiem wystarczy wycieczka do lasu, żeby zapoznać ją z naszymi leśnymi sąsiadami. Dziś była piękna pogoda (w końcu na 3 latka musiało zaświecić słoneczko), my po wczorajszym obżarstwie urodzinowym skorzystaliśmy z doskonałej aury i poszliśmy w las. Przy każdej możliwej okazji opowiadam Chomiczkowi o… Read More Leśni sąsiedzi