O nas

Nasza przygoda rozpoczęła się od adopcji małego psiaka, bez którego nie ruszamy się z domu. Fado zwiedza z nami Polskę oraz jeździ na wszelkiego rodzaju wycieczki i rodzinne wakacje. Od 3 lat towarzyszy nam również nasza córka nazywana Chomiczkiem, która staje się coraz większą inspiracją zarówno podróżniczą jak i fotograficzną.

Podróże są ciekawsze gdy trzymasz w ręku smycz :)

Blog, oraz w sumie nasze życie, tematycznie krążył dookoła Fadziastego, dlatego też zdarza mi się pisać gdzie warto wybrać się z psem, a także o sporcie – Fado przypięty do pasa dzielnie mi towarzyszy podczas biegania.

Obecnie blog jest po ogromnej metamorfozie, zarówno graficznej jak i treściowej, przeważającą tematyką jest fotografia i podróże.

Co robimy na co dzień?

Spacerujemy po Warszawie za dnia i biegamy w cieplejsze weekendy po warszawskiej Białołęce. Poznasz nas po kolorze sierściuchy (Fado jest rudawy) i zazwyczaj taszczymy ze sobą aparat (ale nie wtedy gdy biegamy) :) Zapraszamy na wspólne spacery!

Nasze kanały w soszialach:

Fejsbuk [KLIK]

Instagram [KLIK]

Na instagramie znaleźć nas można również po #:

#jafrelka #stadowpodrozy #zlamatkatrip #chomikodkrywca #psiewedrowki #czlowiekchomik

fado

Fado – psi oszołom, który jest naszym codziennym wyzwaniem. Na pewno będziecie go widzieć na blogu, bo jest z nami zawsze i przy każdej okazji :)

iwona

Iwona – to ja! #matkapracującaniesprzątająca W codziennym chaosie próbuję wygospodarować chwilę spokoju na tworzenie bloga – wiecie, w tak zwanej wolnej chwili ;)

krzysiek

Krzysiek – nasza blogowa szara eminencja, dzięki niemu wszystko na blogu działa jak powinno, a w tekstach jest odpowiednia ilość przecinków :) Czasami gościnnie się pojawi pisząc o rodzicielstwie z punktu widzenia ojca, no i w końcu ktoś mi zdjęcia też musi robić ;)

Kontakt:

Mail: czesc@frelka.pl

Projekty:

DogBlog – współtworzyliśmy wraz z 8 innymi psimi bloggerami grupę DogBlog. Wspólnie organizowaliśmy kiermasze z których zysk przeznaczony był na fundację/schronisko pomagające bezdomnym psiakom. Organizowaliśmy także Psią Dolinę – piknik dla ludzi i psów :)

Fotowolontariusze – idea całego projektu polega na ułatwieniu kontaktu schronisk i domów tymczasowych z fotografami-wolontariuszami.

Kudłaty kadr – poradnik fotograficzny tworzony przez nas, fotografów amatorów. Dzielimy się tym co sami wiemy i potrafimy w temacie zatrzymywania chwil na fotografii.

Piesosfera – spotkania integracyjno-edukacyjne psich blogerów.

Pisali i mówili o nas:

Magazyn „W podróży” str. 64

Zrzut ekranu 2016-06-13 o 13.09.21

Tygodnik Wprost: Ciąża w biegu

10785098_646988172076282_419541329_n

Serwis informacyjny NaTemat.pl (seria postów w ramach współpracy z PZU):

Iwona bloguje i biega. Ale nie sama, towarzyszy jej pies-profesjonalista

001

Najlepszy partner do biegania

Bieganie w ciąży

To jeszcze nie koniec – moje postanowienia na 2015 rok

Byliśmy nawet w TV :)

Pytanie na Śniadanie: pracują z psami i dla psów

484293_600631939950543_1183467643_n

Pojawiliśmy się również w raporcie OX Media o zwierzętach w sieci i zostaliśmy wymienieni jako blog ekspercki: czytaj TUTAJ.

001

Serwis foch.pl wymienił nas, a raczej naszego Fadzioszka, jako internetową gwiazdę instagrama w artykule pt. „Polski internet kocha kundelki!” Dodatkowo artykuł ten został również opublikowany w serwisie gazeta.pl