Beskid z psem: Salmopol – Skrzyczne

1.10 w wybornym pso-ludzkim towarzystwie wybraliśmy się z Fadzioszkiem na spacer w Beskid Śląski. Uwielbiam takie wypady :) cały dzień chodzenia po górkach a na zakończenie porządny obiad w drewnianym budynku przy Białym Krzyżu (zdecydowanie polecam, jest smacznie, dużo i nie zabija ceną), ale po kolei: Startowałyśmy z przełęczy Salmopolskiej (934 m n.p.m.), a dokładnie […]

Polanica i Szczeliniec – wakacje z psem

W tym roku wakacje mieliśmy dość krótkie, bo troszkę nam się urlop przesunął. Udało nam się jednak ruszyć w naszą piękną Polskę i tym razem destynacją były Góry Stołowe! Uwielbiam mieć pod górkę, z mlekiem mamy chyba wyssałam to zamiłowanie do gór. Mama ma niestety już nie to zdrowie na takie spacery, mimo to nadal […]

Najpiękniejsza zima jest w górach

Piękna niedziela spędzona w wybornym towarzystwie – z Lunką i jej człowiekami :) Taka ilość śniegu i tak piękna zima tylko w górach! Będąc na Śląsku u rodziców pani, nie sposób było nie pojechać pospacerować po Beskidzie. Podczas gdy w stolicy na trawnikach błoto, w Wiśle jest ogrom śniegu! Aż żal było wracać do domu. […]

Dogtrekking w Wiśle

Dogtekking w takich okolicznościach przyrody to dla mojej pani najfantastyczniejsze połączenie pasji: psów i gór :) 4.10 odbył się finał dogtrekkingu w Wiśle! Ja tam byłem pierwszy raz, ale pani moja Beskid zeszła chyba z każdej możliwej strony – mieszkając całe życie na Śląsku nie było problemem wyskoczyć na jeden dzień do Ustronia czy Wisły. […]

Wrocławskie podboje, gonitwy za kotami i zdobycie szczytu!

Weekend człowieki zapewniły mi z ogromną ilością atrakcji. W sobotę wstaliśmy przed słonkiem i zapakowaliśmy się skoro świt do samochodu. Nie miałem pojęcia gdzie jedziemy, ale jak została spakowana moja torba z miskami i jedzeniem to wiedziałem, że na noc do domu nie wracamy. Nie myliłem się :) Pojechaliśmy na weekend za Wrocław, do miejscowości […]

Najpiękniejsze miejsca na ziemi: Hallstatt i Gosausee

Zanim pokażę Wam najpiękniejsze miejsca w jakich byłem z moimi człowiekami, to chcę polecić gospodarstwo agroturystyczne Russbachbauer. Piękny dom w spokojnym miejscu stojący na uboczu – obrzeża St. Wolfgang, trzeba zjechać z asfaltu na szutrową drogę, żeby dojechać do kwatery. Mieliśmy pokój z balkonem i pięknym widokiem na góry. Przesympatyczna gospodyni, z którą bez problemu […]

O psie na szczycie góry Zwölferhorn

Drugiego dnia urlopu, przed wyruszeniem na odkrywanie kolejnych niesamowitych miejsc, pan sobie zepsuł nogę, więc chodzenie po alpejskich szlakach mieliśmy z głowy, co trochę pokrzyżowało nam plany tym bardziej, że wszędzie mogłem wejść :) Jednak człowieki nie poddały się tak szybko i wymyśliły, że jak nie wejdziemy to wjedziemy kolejką! Słuchajcie, to jest niesamowite, żeby […]

Poznajemy austriackie miasteczka – Mondsee, St. Gilgen, Strobl

Gdy zbliżaliśmy się do Alp pogoda zaczęła się odrobinę psuć, aż lunęło… Na szczęście to był jedyny deszcz jaki nam towarzyszył podczas pobytu w Austrii :) Poza chwilowym oberwaniem chmury na trasie, było pięknie! Pierwsze widoki nas zachwyciły i w tym stanie pozostaliśmy do samego końca pobytu w Austrii :) Przyjechaliśmy późnym popołudniem, więc zostaliśmy […]